den andra augusti

hej allesammans,
förlåt för den dåliga uppdateringen!
idag har jag varit och gjort min älskade tatuering, nu har jag minnet av min älskade moster även på armen. för alltid & alltid. betyder guld att få ha gjort den äntligen.



är super nöjd :)
gjorde inte alls så ont som jag trodde heller, gjorde faktiskt inte ens ont. känns gör det ju men hade väntat mig så mkt värre !

idag har jag annars lämnat carro på bussen till sthlm sedan umgåtts med sara och heller släkt :) underbar dag kort sagt.

imorgon ska jag ta tag i studierna hemifrån, också det med sara :).
är ledig imorgon också, förutom personalmötet på morgonen :).

trivs bara allmänt bra nu :).
yey ! :D

puss o kram,
 


Kommentarer
Postat av: Elin

vad fint det blev :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback