den sjunde augusti



hej allesammans.

idag lever vi i tristess, har så tråkigt att jag säkert tryckt på "profil" 10 ggr med minut på facebook för att se om ngt nytt hänt fast jag mycket väl vet om att sidan meddelar om det hänt ngt.
rädda mig från denna tråkiga stund!
inte ens simpsons räddar mig just nu...

blir så galet arg på blocket som är helt otroliga. att det ska vara så svårt att lägga upp en dator! det ska intygas att det är original, daah klart det är!
hah, när man skriver om det får jag precis ett mejl där det står att den är inlagd! wiho, köp köp köp !
vill så gärna ha en laptop, en minipc ska jag köpa ;).
vill nu !

är så stolt över min minnestatuering, en del att bearbeta det hela ytterligare ett steg <3.

nu blire att koppla av med smirnoff ice i min ensamhet, sen sova så småningom..

fick en galen idé att cykla till jobbet imorse, men det vart aldrig av :/ . har lite ångest för lovade mig själv att börja cykla i sommar...
äh, nästa sommar ;).

puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback