knapert med bilder

hej allesammans.

tycker inte om att blogga utan bilder men orkar inte koppla upp mobilen nu. kanske kommer imorgon, who knows.
har varit på stan idag medan carro hade sin första dag i skolan.
satt på ett café med min läsbok och en latte, underbart.

sedan mötte jag upp henne och vi gick en sväng sen tog vi en promenad i en supermysig skog mitt i stan.
efter har det vart lite slapp, men gud så skönt det är :). skänker en tanke till er på jobbet efter kaosdagen ; ).
sedan har vi på egen hand hittat till willys jag o carro där vi inhandlade lite saker till hemmagjord pizza, o så gott det var !

nu tittar monika o carro på det okända men det är för hemskt för mig så skippar det och nöter framför datorn istället.

blir bara tv-tittande o fortsatt slapp senare.

ha det bra :D

puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback