dålig fördelning

det vart en dålig fördelning utan energin imorse, min hund fick all medan jag stannade i komaläge hela dagen. inte rättvist!

varför har elvis så mycket energi? varför kan han roa sig med en boll i timmar?
medan jag är helt off och knappt orkar göra något..
äntligen la sig hunden en stund :).

blir nog en tidig sänggång ikväll,
har ändå fått en del gjort idag och 4 promenader på det,
så om inte annat är jag i komaläge nu!

imorgon kommer mamsen hem,
åååh vad jag längtar !
har gjort det fint här hemma idag också, skottat gården och bara gjort det där som man själv vill komma hem till när man varit borta.

men måste säga att jag är stolt över mig själv som klarat dessa nätter själv,
första natten var jobbig men sen har det faktiskt till och med varit skönt!
guldstjärna till mig.

har även inhandlat årets första julklapp för i år, den vart till mamma :).
jag brukar alltid vara så tidig med julklappshandligen, brukar nästan vara klar redan i början av december.
i år handlades den första den sjätte december.
blir väl för första gången det där panikshoppandet precis innan jul. eller not, hoppas inte!
det svåraste är att jag har ingen aning om vad jag ska handla till någon! bara en sak till mamma, sen är det frågetecken på resten....

jo, idag ringde STS, allt är skickat till england!!!!! allt är klart, bara vänta nu!
jag är så glad och pirrig så jag spricker!

nu har jag gjort min uppdatering för dagen,
blir väl o kolla tv för resten av kvällen..


so long,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback