nananana

för jag är lycklig, för jag är lycklig, för jag är lyyyycckliiiig.


fick ju då veta igår att STS skickat papprerna till england,
och hade fått mejl som jag såg idag att det tar ca en vecka innan england får allt.
MEN fick idag mejl att dom mottagit det och jag skulle bara bekräfta att mejlen stämmer osv så börjar dom söka familj! PLUS att det tar ca 1-3 veckor att hitta familj, det här kan gå fort !
HJÄLP :D. men åh så spännande.

love it!

annars orkar jag inte blogga så mycket mer idag,
mamma har kommer hem :D<3.
vi har bastat och myst,

sen skickar jag er alla vidare till
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=4210227.

just do it.

so long,


Kommentarer
Postat av: Elin

nae? gud, så roligt :D hur länge kommer du vara i england då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback