den nittonde februari



vill börja med att tacka sofia för att du länkat mig,
http://mammasofia.blogg.se, det verkar löna sig :D

jag var ju som sagt på sminkning på makeup store i onsdags och det var jätte roligt, blev verkligen inspirerad.
just nu har jag så mycket drömmar och så mycket hopp i skallen så jag känner mig lycklig och vill verkligen förverkliga mina drömmar.

jag täntke gå ner och handla med älskling nu så jag uppdaterar här lite senare och kommer även då med lite bilder så håll utkik ; )

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Så lite så vännen :)

Tips på mer besökare, gå med i bloggportalen!



Puss

Postat av: fia

ska kika in dt, tack =)



puss

2010-02-19 @ 15:07:34
Postat av: Anonym

duu vad fuskigt, jag vill oxå ha en makeupning!

2010-02-19 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback