den trettonde februari

måste börja med att säga, är avundsjuk på syrrans blogg! http://misskronqvist.blogg.se, sjuuukt många kommentarer och besökare VARJE dag, på min blogg går det bra mycket sämre ;D. har inte lärt mig det här än, eller så är jag helt enkelt en ointressant person ! haha x)

vad vill bloggbesökare läsa om ? hjälp mig så kanske jag får fler besökare ;D.

idag är det för övrigt en lugn dag, ska ner på stan med älskling sen ska vi städa :D. det behövs kan jag ju säga.

en fråga bara, när f-n kommer våren ? dt bara snöar hela tiden ju ! jag börjar längta till sommaren och våren något enormt men dt verkar ta lång tid innan den kommer.

inatt ska jag jobba igen, jag hoppas jag får vara i lobbyn, men det får jag aldrig typ ;D haha.

på onsdag ska jag till makeup store och bli sminkat, en present jag fick av älskling och hans mor. ska bli extremt roligt, efter dt ska jag träffa kompisar och dricka några cider :D

jag blir gaaaalen på våran granne som håller på med bongotrummer eller något sånt där skit jämt och ständigt, även nu! dt är så sjukt irriterande!

nu ska jag börja göra mig iordning så att något händer här, annars blir jag väl fast här hela dagen .

puss o kram, fia.


Kommentarer
Postat av: carro

haha du är inte en ointressant person andledningne är att du inte har haft bloggen så länge så det är inte så många som hunnit lägga märke till den. Gör så här, länka din blogg på bilddagboken, facebook, och ja alla sidor du har,msn osv.. :) det var så det startade för mig! älskar dig<3pusss:)

2010-02-14 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback