fredag

toodeloo därute!

dagarna minskar, snart är jag ingen tonåring längre. på söndag fyller jag tjugo och enda gången man inte vill fylla år på en söndag är när man just fyller tjugo! men jag kommer stå utanför bolaget på måndag klockan tio tillsammans med a-lagarna ! haha x)

idag förbereder jag för fest imorgon, och jag har bestämt att det kommer bli en dunderbra dag, så är det någon som är festsugen så hör av er ;)

väntar nu på att carro ska ringa så hon kan hjälpa mig att snygga till denna blogg eftersom jag inte vet hur man gör. jag vet, jag är efter !


såhär ser det för övrigt ut när man varit bortrest en vecka och kommer hem efter att ännu mer snö fallit! någon som har en spade att låna?

snökaos

pusselipuss dammtuss ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ,stackarn

2010-02-06 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback