paradise hotelfantast


vad det är som gör paradise hotel så intressant kan jag inte riktigt svara på. tidsfördrivet eller helt enkelt, ursäkta mig, att det är så störande töntigt?
jag har aldrig förut varit intresserad av det men i år har jag kollat, antagligen för att det inte finns ngt bättre på tv! haha x)

någon som såg finalen igår? det var ju ett par stycken som var bittra ÄNNU, däribland stefan, hur jäkla töntigt är inte det? det var inte många av deltagarna som har uppfattat talesättet "den som går in i spelet får spelet tåla" (går den verkligen så?), herregud det är ett spel ! jag tycker iaf att kristoffer har spelat bäst !

sen stör jag mig på juryn, många i den har blivit backstabbade av kristoffer, då är det väl klart som f-n att de ställer sig på jackie och patriks sida. men det blir ju väldigt fel, för den som spelat bäst förlorar ju !

haha, låter jättenördig men blir så irriterad :p

tycker dessutom jackie verkar vara en väldigt intressant person, kanske är det min "psykologiska" sida som kommer fram, dras ju på något konstigt sätt till folk som haft det jobbigt, kanske är det pga min egen bakgrund (som går att läsa en del ur ur denna blogg). vill bara hjälpa folk som henne!

det var skönt att skriva av sig, vet inte var mitt skrivarsinne försvunnit, men vem vet, kanske kommer det tillbaka! se nu till att läsa då och då också :) 

                                         

pusselipuss :)

ps kolla även syrrans blogg,
www.misskronqvist.blogg.se !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhehehe jag ska länka dig oxå;)<3 måste snygga till din blogg så fort vi har tid!

2010-02-05 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback