tioende februari

hej hopp !
idag har dt varit en lugn dag, har varit hos familjen strömberg och tagit hand om bella & jossan, vi åkte till stallet och frös som tusan x). men dt var roligt !

har fått problem med min skadade arm igen och hoppas att dt inte kommer påverka mitt jobb. i värsta fall blir dt operation igen för att ta bort en liten benbit som spökar. den var flytit omkring där sen förra operationen och nu verkar den ha hamnat mitt i armbågen för dt börjar göra ont :/. hoppas att dt går bra iaf.

idag börjar jag jobba igen och dt känns bra, komma tillbaka till vardagen igen även fast dt är kortpass på kvällen. mamma hade även beställningar på partylite igen, så dt ger lite pengar dt med :)

i slutet av månaden ska vi till sthlm och mysa och jag ser fram emot dt jätte mycket,

men nu ska jag varva ner innan jobbet  :)

puss & kram.


gammal bild från sommaren -09.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback