tjugoårsfest idag

idag är det dunderfest som gäller !

nu är det tolv timmar kvar tills jag är tjugo år gammal, härligt !

ska börja göra iordning för festen idag, har två överraskningar. en lek som är superrolig, ska berätta om den när den utförts , blir många skratt tror jag iaf. om alla fullföljer det vill säga.

alla ni som ska festa idag, hör av er så kör vi ihop något på krogen! :D

kommer med bilder och kommentarer imorgon, på självaste tjugoårsdagen. jag vet att jag kanske tjatar men tusan vad jag längtar! :D

pusspuss !

Kommentarer
Postat av: carro

haha du är rolig :d hade kuul ikvälll :d<3333333

Postat av: Anonym

Ja Grattis på dig nu när du äntligen kan köpa själv på bolaget.

2010-02-07 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback