den åttonde juli



hej allesammans.

äntligen är det fredag imorgon, och vi är på väg mot sthlm (ja, strax då..imorgon).

började packa förut men hatar att packa för korta resor. man vet aldrig någonsin var man ska ha på sig. man vet inte vad vädret blir, man vet inte vad man ska göra eller vad man känner för just då.
ångest, så bestämde mig för att ge upp hela packgrejen och köpa nya kläder i sthlm.

det känns underbart att vara ledig tre dagar nu och hoppas bara på dt underbara vädret som varit under hela veckan. skulle vara skönt att svettas i bikini och inte jeans och jyskskjorta :D. haha.

imorgon ska jag ringa och boka läkartid för hälsounderskötning inför au pair resan. får gå och kopiera pass och körkort när jag kommer hem och lägga på lådan. sedan vänta på referens från rosi o markus. även ta mig förbi catta o co för nya papper där. för mycket saker på fort kort tid ! panik! men det är prio ett nu.
längtar tills jag åker fast nu är det ju verkligen på riktigt och det skrämmer mig lite faktiskt. allt har varit en dröm men nu ska allt i detalj förberedas. man känner att dt är på gång.

nu ska jag äta underbara jordgubbar och sedan sova så småningom.

börjar få tycke för det här med bloggandet igen, så hoppas på stöd från er alla också :). 



puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback