den nionde juli



hej allesammans.

nu börjar det dra ihop sig för sthlm, känns underbart. ska shoppa massor, det är så länge sen !
jag tänkte på det förut, när jag gick i gymnasiet shoppade jag varje gång studiebidraget kom, förstår inte hur jag kunde klara mig på 1000kr ?

sist jag shoppade nu är i julas, på mellandagsrean och då köpte jag två tröjar. sen har man ju köpt en sak då och då när man hittat något snyggt men verkligen shoppat är som sagt senast i julas. kändes dock mest som jag och jimmy var påshållare för syrran då. haha.

nu ska JAG shoppa ! :D

blir en snabbt och egoistiskt inlägg det här. väntar på att klockan ska bli lite mer men vågar inte sitta vid datorn heller för då kommer jag säkert missa tåget!

på tal om trollen så ringde syrran precis så ska avsluta mitt impulsinlägg och ringa upp henne.



puss o kram,
trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback