den sjätte juli

hej allesammans.

sitter och väntar på att sts ska ringa för telefonintervju.
är så nervös så att jag skakar, hur ska detta gå?!
känner mig dock peppad, men när allt närmar sig börjar jag tänka på allt man ska packa, allt som ska ordnas före och massa saker tar över min hjärna !
känner mig nervös, men det ska nog gå bra? pepp, pepp!

idag är jag ledig, självklart är det inte lika fint väder då så att jag och sandra kan sola men vi får ta en sväng på stan istället. ska köpa skor till syrran så slipper jag det tjatet ;).
måste lägga in att jag är så stolt över henne, checka in hennes blogg
http://misskronqvist.blogg.se så förstår ni =) .

gaah, kan inte sts ringa nu? blir galen.
skriver mer när jag vet mer ;).

puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback