den sjuttonde juli



hej allesammans,
det vart en härlig eftermiddag med kinamat och hyrfilm efter en något seg stängning, men jag tar på mig det ! kan man inte ens räkna på MINIRÄKNARE är det illa, haha. men efter mycket om och men lämnade även vi butiken.

nu väntar vi på att klockan ska bli tio då vi ska se en skräckis på femman, handen som gungade vaggan eller något sådant?!. har sett den förut iof men minns typ inget.

imorgon är dt jobb igen, (då ska jag ränka rätt), sen är jag ledig två dagar :). hoppas på sol då, för jag vill sola och bada =). på måndag ska jag försöka få med emma och sandra och på tisdag ska jag och sara bada i sörping :).

läängtar.

vi hörs ;P.

puss o kram,


Kommentarer
Postat av: Clint Eastwood

Hej

Va glad jag är För din skull..

Lycka Till nu Med Allt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback