den sjugonionde juni

hej allesammans!

nu har jag gett mig tusan på att börja blogga igen och hoppas på stöd från er alla, ok?

idag var jag ledig och jag har spenderat dagen till att städa hela lägenheten och sen storhandlat, riktigt najs nu när allt är klart !

vädret har igen varit heelt underbart, på balkongen har det varit 44 grader ! det steker där ute.

imorgon är det jobb igen, vilket känns bra. jag trivs så bra på jobbet så det är aldrig jobbigt att gå dit :).

har tänkt att jag ska unna mig en masage så småningom, har enorma knutar under axeln. man sitter ju som en häst vid datorn, fattar ju inte att sträcka på ryggen ..

ska äta lite jordgubbar nu, sen så småningom blir det sängen.
avslutar med lite bilder från midsommar :)

 
      

      

Puss o kram,


Kommentarer
Postat av: Elin

det låter bra! döirriterande att du aldrig uppdaterar :P så kämpa på nu! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback