den fjortonde mars



hej allesammans.

imorgon är det den femtonde mars, vilket betyder att jag och älskling firar två år tillsammans. det är otroligt vad tiden går fort ! men typiskt nog har jag en del att göra imorgon, först & främst ska vi tvätta på morgonen, sen ska jag höra av mig till sandra och höra när vi ska lämna tillbaka kläderna till logistikentreprenader. sedan ska vi träffa emma i någon veva där, klockan tre ska jag träffa martina och fika innan personalmötet klockan fyra. men efter det ska jag bara handla och sen hem till jimmy och mysa. förhoppningvis mår han bättre då också efter att ha legat sjuk i några dagar, stackarn.

jobbade i natt på mcdonalds och kvällen gick fort, förstår inte hur 8 timmar kan gå så fort. jag började 20.00 och helt plötsligt var klockan två, efter det gick den iofs ganska sakta. folket kom ovanligt sent och när jag skulle sluta klockan fyra var det fortfarande kö, och som jag misstänkte fick jag stanna tills kön var över. jag har nog aldrig jobbat så fort, och kön var över på fem minuter. det var iofs bara cheesebeställningar då :D.

fick även veta igår att jag blev månadens medarbetare för februarimånad, och det var en riktigt morot för natten och övrig tid framöver. jag var jätte glad men chockad, trodde aldrig jag skulle få någon sådan utmärkelse. haha, nina skrattade när jag slängde ur mig varför som svar :p. låter spydigt när jag skriver det men jag var såklart glad :). tack allihopa, det är ju ett lätt gäng man jobbar med så det är inte svårt att göra bra ifrån sig :)

idag har jag sovit fram till elva ungefär, sen har jag varit på promenad i solskenet efter ett besök hos familjen strömberg :). ska strax börja laga tacos till oss, ska bli oerhört gott.
det har varit en lugn och trevlig dag, ikväll blir det mys med popcorn framför wallander :).

puss o kram,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback