den första mars

hej allesammans.
det verkar som vi går in i mars med lika dåligt väder som vi haft hela vintern :( jag vill ju ha vår och sommar nu!
vi kom igår hem från sthlm, underbara dagar med mamma<3, juha, tero & diana var också med!
tack för underbar kväll.

vi var på lördag kväll på chaplins i sthlm, och jag vill slänga stark kritik mot dörrvakten där som utnyttjade sin makt utöver det tillåtna. vi var på väg därifrån och stod utanför & väntade på diana & tero som var på väg ut från krogen. utanför står det ett gäng som röker, även mamma då. vakten kommer fram till oss och säger "gå härifrån, man får inte röka här", ja diana o tero var ju som sagt på väg ut och vi skulle gå precis. sekunden efteråt kommer han igen och tittar mig i ögonen rysligt nära och ryter "fattar du trögt, GÅ", jag vart så irriterad och sa "nej jag fattar inte trögt", ganska surt och sa att vi var på väg. då tar han tag i jimmy bakifrån och knuffar honom riktigt hårt, helt oprovocerat. mamma fick tag i honom som tur var och hon vart nog mest förbannad av oss alla! denna kille som jobbade, vad han nu hette, ska inte ha det jobbet. han ska egenligen anmälas men hoppas han åker på stryk någon gång.

igår fick jag även ett jobberbjudande om ett tvåveckorsuppdrag på green cargo, börjar imorgon och det är heltid måndag till fredag . jag tog det och har idag varit och skrivit kontrakt och hämtar kläder, nu vill jag bara bli av med mitt kortpass ikväll på mcdonalds, då jag slutar halv två inatt och börjar sex imorgon bitti :S.

uppdaterar med bilder från helgen lite senare :)

puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback