den sjuttonde mars



hej allesammans.

har suttit och lekt i photoshop lite, några bilder bjuder jag på, men inte alla ;).
sitter även och lyssnar gamla låtar på spotify, tex samantha bumbas gotta tell you, vilka minnen några av låtarna ger. vet dock inte om det är bra eller dåliga minnen. "barndomstiden" är väl rolig att komma ihåg men vet inte om jag kanske förknippar var låt med något bra, en låt speciellt förknippar jag med flytten till kiruna som var väldigt bitter.. nåja, det är roligt iaf på något sätt.
ska om en timma till catta med familj & äta lasagne, sen åker jag & bella till stallet.
efter det ska jag direkt till sara och vi ska minnas gamla goa tider ;), kanske blir en eller två repeater också!

idag är det inte lika fint väder, det är inget roligt :/. igår var det helt underbart, jag bortser då från blåsten men det var solig iaf! jag var på stan med emma & sandra men vi kom alla tre på att det inte är lika roligt att gå på stan längre så efter en fika gjorde vi inte mycket mer.

idag har vi skruvat ner våran tv-hylla eftersom vi åker till ikea på lördag och köper en lackbänk i svart, blir urläckert. bara det att vi nu har tvn stående på stolar tills lördag! och alla plankor från hyllan står i köket. usch! tycker inte om stök ;P. men det blir ju till det bättre.

nu ska jag börja kila. vart förresten glad över schemat denna månad, nu kan jag & jimmy åka med strömbergs till kiruna några dagar :D:D. fast kiruna blir det inte mkt iofs, ska till morfar och fira honom också =)

hörs!
puss o kram,


Kommentarer
Postat av: Sosso

hahaha alltid skänt att digga till gamla godingar..Sånt måste ju göras då och då =)



har du någon favvolåt sen du var yngre?

Postat av: Fia

ja, det det ro på något sätt. ja, samantha bumbas låt & sen DeDe Lopez :D

2010-03-22 @ 11:41:32
URL: http://suffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback