den tioende mars

hej allesammans.

jag måste bli bättre på att skriva här, men är så oerhört trött efter jobbet varje dag så jag äter bara sen myser jag i soffan med älskling tills jag somnar. trevlig och inspirerande vardag känner jag, men det kommer kännas bra när lönen går in på kontot nästa månad! sweat !

idag när jag slutade hämtade jag maxmat som jimmy tjatat om i flera månader nu och när jag nu faktiskt passerar det varje dag hade jag ingen ursäkt längre ;), iallafall så hämtade jag och titta på bilden nedanför och gissa vilken jag serverades?



jag tycker ärligt talat att det är hemskt, det är samma hamburgare det där! hur fräsch ser min ut egentligen?
jag äter mycket sällan på max, det är första gången jag beställt en hel meny idag faktiskt, men det känns som att om deras hamburgare ser ut sådär varje dag vet jag inte om jag skulle bli stamkund där även om det faktiskt är väldigt gott. den krediten ska ni ha på max, men sättet ni serverar och hur hamburgaren ser ut är katastrofalt. och paketerar man hamburgarna i papper behöver man väl inte pressa ner maten i en och samma påse så det inte längre går och stänga den (vilket hände mig idag), för då ser hamburgarna ut såhär! sen hoppas jag även att han som tog emot min beställning idag hade en dålig dag för sådär beter man sig inte inom serviceyrket. inget tack, bara 145 kr, så var det med det. och under hela min beställning upprepade han "något mer", om man lugnar sig lite så märker man när kunden är klar. för jag är säker på att det finns fler kunder som ni tar emot per dag förutom mig som aldrig beställt menyer och då tar det lite längre tid. jag visste vad jag skulle ha, men efter varje sak höra "något mer" är sjukt irriterande. nej, skärpning max! ni gör god mat, bli bättre på det övriga också. jag vet att er slogan är "Sveriges godaste hamburgare" men man ska väl inte behöva välkomnas med en sån dålig attityd för det?

nåja, ska väl avsluta med något bättre ;) men säg gärna vad ni tycker! jag vet att jag tvekar inte och säga vad jag tycker när det är något iaf.

nu ska jag strax hoppa in i duschen och relaxa i soffan sen, ska se andra avenyn idag och det längtar jag till!
sen dras jag nog in i drömmarnas värld vare sig jag vill eller inte. fast jag vill ju, men ni förstår, jag kommer inte orka vara vaken längre sen ;D. haha.
nu är jag trött,
puss o kram,


Kommentarer
Postat av: carro

haha ja det är så typiskt att maten är god o personalen är stöddig:P <3 pusssyrran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback