den tjugofjärde mars

hej allesammans.

jag sitter här och väntar på att klockan ska bli typ två så jag kan börja laga mat. väntar på jimmy som är i ingelsta och ska köpa vägghyllor som vi ska ha ovanför tv-bänken. kommer bli läckert. vi har varit på jakt efter de åerfekta nu i flera veckor men har inte hittat så jimmy sa igår att eftersom vi hittat modellen och storleken vi vill ha så köper vi dom + målarfärg och målar dom svarta helt enkelt. ok, då blir det som vi vill iaf.

jag är så extremt trött idag, börjar jobba 16.00 och vill bara att jag ska börja får då piggnar jag nog till.
jag gör inte särskilt mycket om dagarna nu & det är nog därför jag är trött. när jag inte jobbar gör jag inte mycket alls :/..

ska nog dra från datan nu iaf, blir bara segare av att sitta här..

puss o kram,
 (bild från carros 16årsdag, här på athena)

Kommentarer
Postat av: carro

åh vad mysigt det var den dagen:D förresten så svarar ja här nu när jag ändå skriver,dom hade inte dans o luleå(: så får blir gävle i första hand istället och gävle i andra! pusspuss<3

Postat av: carro

oj menade, gävle i första o Umeå i andra,HAHA!

2010-03-24 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback