den trettionde mars

hej allesammans.

är dålig på att uppdatera nu igen, men ska bli bättre!
imorgon efter jobbet sätter vi oss i bilen tillsammans med strömbergs och åker till kiruna, längtar frunktansvärt men som bella sa "längtar med till torsdag", det är sant för då är vi framme.

ihelgen firade vi emmas 23årsdag, dt var roligt men vi valde garanterat fel krog. kändes som det var lika mycket folk på palace som hos emma på förfesten, haha. men vi gjorde det roligt, det var bra musik också :)
i lördags jobbade jag ( som vanligt helger ), det var mycket eftersom det var lönehelg. men eftersom sommartiden började då vart mitt pass bara två timmar. kändes rätt onödigt men tiden gick ju fort iaf.
på söndagen vilade jag upp mig efter helgen sen jobbade jag igen igår, långpass men tiden gick extremt fort & det är alltid skönt.

idag har vi eller mest jag måste jag nog säga, städat hela lägenheten ! så sköööönt, dessutom har vi tvättat men dom här maskinerna i detta hus är VÄRDELÖSA, pajjar hela tiden och sen blir det aldrig torrt.
får hoppas bara att det är torrt tills tiden är slut, eftersom vi måste packa idag.
blir bara hem direkt efter jobbet imorgon och äta snabbt, sen hämtar strömbergs upp oss :)

ska fortsätta här hemma nu, ska laga mat också =)

puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback