den artonde maj



hej allesammans.

tappar intresset för bloggen med jämna mellanrum, sen försöker jag igen och tycker det är jätte roligt & så håller jag på. men så är det väl egentligen med allt?

vi festade i lördags och hade det jättetrevligt,
vi började med förfest hemma hos oss sen bar det vidare till grand, sjukaste vakten någonsin.
jag: "hej", håller fram leget.
han: "hej", på väg att släppa in men ångrar sig. "det är 23 här idag".
jag: "sen när då?"
han: "länge"
jag: "gäller det alla eller vissa?"
han: "vissa".

okej, vi går till otten.

så sjukt, men vi hade iaf sjukt trevligt. var gott om folk och mycket dans bjöds det på under kvällen.
sen när vi skulle ta oss hemåt vart det tillslut taxi, trots mitt tjat om att gå hem ; ).
samma knäppskalle här typ, åker till hagebyskolan, stannar och säger "hoppar ni av här". HAHA, man kör väl till adressen man går med på?
vi kom iaf hem, satt och pratade med sandra ett tag innan hon åkte hem.
vart en sen kväll, men så jäkla rolig!
tack alla inblandade!

har för övrigt fått in mina papper som au-pair så nu kommer jag vänta spänt på svar halva sommaren. känns underbart att ha fått in papprerna iaf.

jag har nu i två dagar motionerat, både kondition och styrke men tränar även psyket under mina rundor då jag mentalt förbereder mig för en jobbig dag som kommer skrämmande fort.
det har snart gått två år sen min moster lämnade oss och saknaden är fortfarande lika stor.
eftersom tvåårsdagen infaller på en vanlig arbetsdag vill jag förbereda mig så gott jag kan för att klara av dagen så vanligt som möjligt.
hoppas det går bättre än förra året.

nu ska jag bli bättre på att uppdatera,
vill även länka er vidare till min andra mosters blogg
http://lovenna.blogg.se/,
ta en kik medan ni ändå håller på ; )

puss o kram,


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Haha, skojar du med mig?!

Kom ni inte på in på Grand!?!

Men vakterna är knäppa där, ska ta ett rejällt snack med Abbe ;)

Haha..

Postat av: fia

gör det! skit störande vakt :p hahaha.

2010-06-05 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback