bored

för mycket umgänge ger resultat i total tristess så fort du lämnas själv mer än fem minuter. what to do ?

åker iallafall ner till norrköping nu på torsdag, och dagarna går skrämmande fort, ska hitta på lite allt möjligt men känns lite trist att lämna kiruna nu när man hittat underbar vän, old times makes good times now, för första gången i mitt liv blir det TRÅKIGT att lämna kiruna. men jag kommer ju tillbaka :) när vet jag inte än. alls.

mitt liv är rörigt och känslorna pendlar mellan ilska och glädje och helt utan förvarning.
önskar det kunde bli lite mer stillsamt men det är väl såhär livet är?

nu vill jag bara umgåååås, leka tonåring igen ^^. det är rätt skönt, men ångesten kommer när jag vet att det var sista lönen som kom igår. sen är det tomt. måste jobba !

jag har känslor som jag inte kan läsa, vet inte vad dom betyder men jag har då aldrig känt såhär förut.
förhoppningsvis hittar jag mig själv snart igen.

imorgon ska jag shoppa :), kanske inte det bästa för min budget just nu men det struntar jag i.

puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback