jag ser det snöar!

hej allesammans,
DET SNÖAR UTE! WIHO!
det blåser inte heller så det är skönt ute! :)

det vart en huxflux resa till piteå över helgen (Y), dt var skönt att komma bort men någonting tär inuti mig så in i h-vete, så har väl inte kunnat njuta av resan hela tiden men som vi sa "så är det ibland"... tur att man åkte med förstående människor!

dt vart massa äventyr, och ni som känner mig, kan ni fatta att jag gick ut i skogen när det var bäcksvart och in i ett förfallet hus?! omg, jag måste ha varit wieerd. 
anyway, så hade några knasar styrt upp lite bus för oss. en av tjejerna gjorde om sig till ett "lik" och gick innan oss och gömde sig i huset. som tur var hann jag inte se henne för när de andra såg henne skrek dom bara ut! och knuffade på utifrån. hann inte ens fatta nånting förän frida stod utanför och egentligen tänkte jag bara "som du ser ut" innan jag fattade vad som hände :p. snacka om virrigt ! haha x)

på lördagen var det bowling som gällde och det har aldrig gått så bra för mig som då! 

har bevis! 


avslutade serien innan med två strikes också! 
oh yeah!

jo, men det var en bra helg, får dock be om ursäkt för mitt humör. det har inte varit på topp! 

igår när jag bastat och ätit hade jag absolut ingen ork kvar, jag la mig ner och somnade på en gång nästan... nä, sen vaknade jag till igen men vid halv tio sov jag dock! sov i 12 timmar streck nästan.. haha. sjukt men skönt ! 

idag vet jag inte vad som händer, är uttråkad! snälla, säg att ngn ska hitta på ngt! :D. 

puss o kram,



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback