packa för hela slanten.

hej :)

har som ni kanske märkt gjort en ny header, är inte riktigt nöjd men den får duga så länge för nu har jag inte tid med det på ett tag. men ni får gärna ge tips och säga vad ni tycker :), ser ju att det är ett gäng inne varje dag.
statistiken steg märkbart helt plötsligt för några veckor sen, ni är nyfikna :), inte gör det mig något :)

har tänkt packa klart redan igår, blev dock av först idag, men kom ju helt plötsligt på att inget ens hunnit in i tvättmaskinen så mamma fick slänga på en direkt! och av ngn anledning använder vi inte torktumlaren så bara invänta att det torkar nu. har iaf gjort en lista på vad som ska med. tummen upp för den.
hittar lixom ingen inspiration till att packa, svårt också när jag inte vet VAD och hur MYCKET.

far ju imorgon ner till norrköping och vet inte hur länge jag stannar eller något. vet bara att jag vill träffa vänner, familj o strömbergs :). we'll se how things turn out.

för en gångs skull kom jag ihåg att kolla ipoden innan avfärd så att den kunde laddas, något har jag iaf kommit ihåg :), tågbiljetten bokades också nu på kvällen eftersom det glömdes bort idag också. vad är det med mig ? jag brukar vara bra på sånt här...

var på modevisning förut med några vänner, men måste ärligt säga att det var trist. det var för segt. inte många av modellerna såg heller ut att ha riktigt roligt.
men nu vet man iaf vad som händer där under såna kvällar. ingen inspiration till shopping heller men det mår ju bara plånboken bra av så vad gör det. 

nu blir det inte mycket inlägg ett tag, men hoppas ni håller utkik :). ska försöka uppdatera så ofta jag kan. 

ha det så bra, 


puss o kram, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback