pollen överallt!

Uj, vad jobbigt det är med all pollen! Efter nära två timmars promenad är mina luftvägar nu nästan helt igentäppta, allergin i år toppar alla andra år!
MEN det är sommarvärme och jag vägrar sitta inne, dock är jag försiktig med solen eftersom jag är antibiotika och är solkänslig. Allt tajmar jämt så bra för mig.....(ironi)
Regnet och kylan kommer antagligen om en vecka då jag inte längre är solkänslig. Det kan jag slå vad om..


Idag är jag ledig men har inte tillgång till bil förän i eftermiddag så fördriver tiden i denna lilla stad, sen åker jag till Allie och planerar helger och sommaren!

Tiden hemma i Sverige var heeelt underbar! Nu är det hela fyra månader kvar tills vi ses, har ju varit ifrån mamma längre förr, pappa likaså MEN nu är jag ju så långt borta så det känns som längre tid. Men en härlig sommar ser jag fram emot, bara allergin släpper lite så småningom.

Har även börjat kolla biljetter till Usa och hittat en hel del, frågan är om man ska åka till New York (tur o returbiljett ca 5000:-) och bila till västkusten eller om man ska åka till San Fransisco och då kostar enkelbiljett ca 5000:-, så frågan är vad man tjänar på?
Super blir det iallafall.

Denna vecka jobbar jag bara 3 dagar och på fredag är det Mias födelsedag plus ett Royal Street Party inne i Southampton som jag och Allie ska besöka. Sen vad vi gör lördag och söndag bestäms senare idag :). .

Stay tuned,

På väg och borra hål, isen vid stugan :)
Där mår jag bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback