det här med ålder..

alltså.. jag har ju lite ålderskomplex. jag vill ju inte inse att jag passerat tjugo, fortsätter tiden gå såhär fort är jag snart 30. tyck inte att jag överdriver för, har inte de senaste 9 åren gått fort?! JUSTDE ;)

MEN
jag kanske inte behöver ha komplex, ser ju yngre ut än vad jag är tydligen..
när jag var i gävle sist frågade carros lärare mig, "är du lilla eller storasyster?"... hm, jag är 4 år äldre. hah!

sen på restaurang innan rockkarusellen kom en kille fram till mig och frågade om jag var 18, då sa jag "vad ser jag ut att vara?".. okej, det svaret sved lite. han sa "15"... MEN jag ser iaf yngre ut iaf! det är huvudsaken.

kommer jag ha nytta av i framtiden ;), om det håller i sig vill säga! :)

idag har jag arbetat, arbetar imorgon igen, 9.30-19. lång dag men med iphone inpräntat i huvudet så går det nog bra! :)

pratade igår med ännu en familj i england och jag var hypernervös! VARFÖR?! kunde inte komma på en enda fråga, ingenting! dt var jättehemskt. men hon bad mig iaf kulla upp flygkostnader osv, men hoppas hon hör av sig snarast eftersom avfärd isåfall blir 3 mars! vill ju inte veta några dagar innan precis. vi är ju som vanligt fler sökande, så vi får hålla tummarna helt enkelt.

huh, vad trött jag är!
och saknar sommaren gör jag något alldeles galet!

 bild från förra sommaren.. eller året innan det. minns inte.

g'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback