fredag, hej hopp!

HEJ ALLESAMMANS.

facebook är jättteeesegt!
WHY?

kan typ kolla "nyheter", men inte göra inlägg eller klicka mig vidare..

har varit på härlig promenad med hunden, och blir en till långis om ett tag eftersom han ska vara själv ikväll :( hatar att lämna honom men han klarar sig nog.

idag är det fest som vankas, men helt ärligt är jag inte alls taggad just nu.. vi får väl se var det bär av!
eller jo, festsugen är jag nog men inte pepp på utgång.
börjar bli så upprepat.

igår hade vi ju då hunddejt med min elvis och fridas laika, snacka om en trött hund igår kväll!
 
de få stunder vi fick dom att lugna ner sig lyste buset i ögonen på dom :)

ååh , jag blir galen på fb! :(


ne... men blä.

so long.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback