jä-la fb!

vad gör man när fb slutar att fungera?
man märker hur asocial man blivit,
(visst, man pratar på fb men man träffas ju aldrig typ),
och värst av allt; man märker hur FAST man blivit av fb!

attans att inte jag kom på idén innan de där snubbarna,
då hade JAG varit rik nu! :)


måste skriva av mig lite om mobbing...
min syster var utsatt i flera år av människor som hon aldrig gjort något ont mot.
såhär.. när man går i lågstadiet, då kan jag inte riktigt bli arg på mobbarna, tydligen mår inte dom BRA, något är väldigt FEL MEN dom ska erbjudas hjälp för det är INTE OK att behandla andra människor illa för att du själv inte mår bra. någonstans i mellanstadiet borde barnen börja förstå hur illa dom gör, man kan väl ärligt talat inte må bra av att mobba andra?
SEN i HÖGSTADIET, perioden min syster blev mobbad, då borde man ha hjärna nog att förstå skadan du skapar.
de här människorna som mobbar har jag sådant agg mot än idag, jag kan inte se dom i ögonen, för mig är dom de svagaste människorna som existerar! min syster har kommit längre psykiskt än vad jag gjort.

förstår dom inte ? det är enda frågan jag har...
min  syster gjorde en intervju som handlade om just mobbing som sänder på P3 för ett tag sen,
och har fått så mycket respons och jag är så STOLT,
men nätmobbningen fortsätter. min syster är så pass stark idag att hon inte lägger ner energi på det men dt gör MIG förbannad!

de här ungdomarna kan inte ha mycket till eget liv som håller på som dom gör,
jag vill bara skrika åt dom, men vet ju att det inte skulle hjälpa ett skit men jag är så ARG!

snälla, sluta gör andra människor illa bara för att du mår dåligt!



nu ska jag fixa här, det är ju tydligen fest ikväll......

so long,

Kommentarer
Postat av: K-e

Hej Sofia Håller idioterna på fortfarande och djävlas med henne typiskt avundsjukan i Kiruna. Bra skrivet Vad är det som händer egentligen. FB Har djävlats med alla här i Sverige just nu./ Din granne huset ovanför.

2011-01-15 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback