mitt liv i bananlådor

har idag packat ner mitt liv i några bananlådor och sagt "på återseende".
jag har så många mål i livet jag vill uppfylla nu men känns som jag inte kommer någonstans.
vill till england först och då kan jag inte göra mycket mer än att vänta.

idag när jag packade hittade jag gamla kollegieblock från skolan med texter som "svenska c", "natur a", "matte b" och "italienska a" mm och vartenda ett var TOMT. vad gjorde jag i skolan egentligen? :S
lyckades iaf gå ut med bra betyg.. jag får inte ihop det ^^.

på tal om aupair jobbet i england går det verkligen inte framåt för mig just nu .. :(
ska det vara så svårt? :S
vill verkligen komma iväg NU, skulle jag få en familj som vill ha mig där nästa vecka säger jag "HEJ DÅ SVERIGE, HEJ ENGLAND". sen vill jag komma hem till sverige, skaffa lägenhet och jobb, ha en fast punkt och göra karriär.

'jag vill jag vill jag vill'.

jag hoppas motivationen är lika stark när det väl är dags för allt.

på onsdag bär resan vidare mot gävle och min älskade syster,
och på söndag blir det kiruna igen.
känns väl sådär... saknar en del människor där MEN jag trivs så mkt bättre i norrpan!

har suttit hos elin några timmar och pratat idag, dt är alltid lika trevligt!! <3

nä, ska väl ta och svira om och lägga mig snart så jag hinner med så mycket som möjligt imorgon, sista dagen i norrköping för denna gång..

love & rockets,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback