uh, jag är sämst.

veeet, jag ORKAR helt enkelt inte blogga jämt!
har faktiskt annat för mig.. kan vi ju låtsas.

hade förhoppningar på en ny familj som jag hade ett underbart samtal med i torsdags, MEN dt gick itne heller vägen... är det meningen att jag ska åka som au pair?

har de senaste dagarna varit helt sprallig, tror febern stigit mig ordentligt till huvudet.
inte för att jag fortfarande har feber... men vill ju inte erkänna att det är ngt annat!

trotsade förkylningen igår och for ut på äventyr, börjar bli riktigt onödiga flygbiljetter om jag jämt ska ligga sjuk när jag är på resande fot.

nu hänger vi framför varsinn data, jag och bella, hungrig är jag och är sugen på att hitta på en grej.

där lämnar vi det :)

love and rockets,
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback