bockar av..

mina to-doer eftersom det bara regnar ute hela tiden...
Har hämtat Mia från skolan och hon leker för sig själv så jag roar mig framför denna eviga dator. Vad skulle jag göra utan min laptop?!?!
Idag har jag bokat både bussen till London och ett hotell, hittade ett precis vid station, PERFEKT. Promenadavståndet till attraktionerna är inte allt för långt och blir det sent vet man att det alltid går en buss eller två som tar oss hem :).

Var ju så underbart glad att det bara är 10 dagar kvar tills de kommer..och det är jag ju iofs fortfarande men nu känns det som VÄLDIGT LÅNGA 10 dagar.. Helst om vädret ska fortsätta busa såhär. Men imorgon åker jag till stan och fördriver tiden så går det kanske lite fortare.

Finns det någon där ute som kan tipsa om jobb man kan söka!? Har lite idétorka nu efter allt sökande..

Stay tuned,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback