God morgon!

Ja, en solig tisdag välkomnar vi starkt! ÄNTLIGEN ÄR SOLEN TILLBAKA. Sverige hade den på lån ett tag där, men nu har vi allt ta'tt tillbaka den! :)

16 DAGAR KVAR TILL MAMMA O JUHA! Nu är det inte länge kvar hörni, aaah så jag längtar!

Idag tar jag mig väl ner till stan igen, avnjuter den underbara vanilj-latten på mitt favvoställe, får väl dricka mig le på den tills jag åker hem! Aaah, vad jag kommer sakna den! 
Annars idag ska jag till posten och väga en väska som ska skickas till Svedala, sådant där jag inte använder och dessutom då slipper bära på när vi ska hem, vi ska ju trots allt till London och Stockholm innan vi stormar Kiruna igen. Lika att göra två huvudstäder när man ändå är på G va? Sen är det prompt till jobb som gäller när jag kommer hem! Här ska det tjänas pengar, tjapptjapp!


Och vet ni...folk slutar ALDRIG förvåna mig! Är det inte otroligt att man genom åren anser sig som en människokännare mer och mer, men VIPS så blir man överraskad ändå! Undrar ibland hur vissa är funtade...om hjärnkontoret verkligen fungerar!

Har tänkt göra ett tema över bloggen, nämligen "Dagens låt" som ska beskriva dagen ungefär, jag ska skruva vidare på den idén så hörs vi senare gott folk!
Ha en bra dag! :)

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback