HYTHE












Idag besökte jag Hythe som ligger bara 15 minuter utanför Southampton, vet inte hur jag kunnat missa denna idylliska stad?! Tacksam att jag hittade det på internet imorse så jag fick chans att se kalaset. En helt underbar hamnstad och "promenad" genom ja...byn mer än stad egentligen. Den lilla staden var helt fantastisk också, där avnjöt jag en scone medan solen fortfarande sken. Som ni ser på bilderna var det väldigt molnigt men solen tittade faktiskt fram titt som tätt. Det var vackert och lätt värt ett nytt besök om tid och väder tillåter!

Efter besökte i Hythe gick jag faktiskt på bio..första gången jag gått själv men kändes coollugnt när jag steg in i biosalongen och där sitter tre andra ensamvargar! Och ja..det var bara vi! Jag såg The Hangover part 2 och vad tyckte jag då om filmen? Jag tyckte grymt synd om apan! STACKARS! Ni som inte sett den...är det komedi när en söt apa blir SKJUTEN? Filmen var SJUK, det är väl helhetsintrycket. Men ändå gick jag därifrån glad,  så komedin ligger väl som undangömd bland all galenskap. Och ni som har sett den, vet någon av er vad slutlåten heter som spelas när sluttexten rullar?

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback