JIPPI

Imorgon kommer de!

Och idag insåg jag att jag faktiskt lämnar dessa barn snart, Lana var på strålande humör och det gjorde mig lite ledsen i ögat när jag insåg hur mycket jag kommer sakna henne. Jag sa "I'm gonna miss you so much Lana" och hon sa "Yes I'm going to nursery now". Haha, hon är en sådan goding. Och när jag sa att min mamma kommer imorgon sa hon "My mum at work, your mum at work 2!".

Tänk att en två-åring kan komma att betyda så mycket.

Nu ska jag ut o springa, även om motivationen är svår att finna. Förövrigt är tvätten i maskin och när jag kommer tillbaka ska jag färga håret (Y). När tvätten är torkad är det bara att börja packa! Sen får vi se vad tiden är när jag är klar med allt, kanske blir en solning om jag hinner!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback