Njaaa...

Den som väntar på något gott väntar adrig för länge MEN just nu går tiden saaakta! Även om det bara återstår ett dygn tills mamma och Juha är här så känns det som en evighet just nu!
Och ty till de resor som väntar nu kommer bloggen bli lidandes, ska göra mitt bästa för att hålla den uppdaterad!

Jag har gjort mitt bästa med att packa nu, tänkte först sätta  de kläder jag ska använda de närmsta dagarna separat men gav upp då jag inte kunde bestämma mig.... Så allt är i den gigantiska resväskan nu och jag väljer helt enkelt dag för dag. Allt är tvättat och klart. Nu ... bara vänta. Oj, så roligt!

Funderar starkt på att kapa håret igen, klippa till axlarna, skönt o lätt! Vi får se :).

Ser extremt mycket fram emot kryssning på måndag, dock har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig men hittar förhoppningsvis något. 

 
 Nu försöka fördriva tiden...


Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: Evelina

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Postat av: Sofia

Tack! det mesta jag har jag gjort själv, headern är dock en kompis verk!

2011-07-18 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback