SöööÖööndag.

Tråkiga söndag...fast inte allt för farligt iaf!
Började  dagen med 30 minuter på löpbandet igen, awesome!

Idag barnvaktar jag Lana medan Mia är på playdate. Både jag och Lana tog en powernap efter lunch och nu leker hon ivrigt med sig själv. Jag fördriver tiden genom att roat lyssna på henne och samtidigt blogga nu.. Jag är otroligt seg idag, men det känns inte lika hemsk att slöa en söndag när jag tänker på att det bara är 11 dagar kvar tills mamma och Juha kommer nuuu!!! :D

Orkar inte ladda bild på outfiten idag, har bara svarta mjukisbyxor och en vit tröja, alltså inget märkvärdigt.

Jag måste göra en karta över London och se var ställerna är vi ska besöka den dagen vi spenderar där..har fått uppdrag om att ta oss till Madame Toussade (stavning?!?!?) och Piccadilly Circus iaf. Så effektivt som möjligt! Ska även söka hotell i närheten av allt.. Riktigt naajs!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback