Svettigt!

Börjar med Dagens Låt imorgon! Men denna dag skulle det varit Diddy-Coming Home bara för att nu åker jag snart hem! :) Orkar bara inte ladda upp den....

....för jag har precis genomgått ett svettigt träningspass! Oooooh vad jag mår bra av att träna, och som grädden på moset avslutar jag dagen med mango, banan, jordgubbar och hallon i en salig röra! Vi slår igång lite One Tree Hill så är kvällen gjord!

För övrigt gick dagen bra men tisdagar är tråkiga, bara vanligt jobb, inga aktiviteter för barna.. men jag har bokat avhämtning för min väska som ska skeppas iväg till Svedala imorgon men blev lite lurad på det hela.. De skulle efter bokningen meddela mig EN tid dom hämtar vilket visade sig vara mellan 9-17.30 så jag måste vara hemma tills de hämtar. Kruxet är bara att jag MÅSTE ju lämna och hämta barnen och förhoppningsvis tajmar de när jag är hemma! Har dock lämnat väskan i förhallen och lämnat ett meddela OM de skulle komma just när jag lämnar barnen på morgonen. Just keep your fingers crossed..

På återseende cybervärlden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback