äntligen på bättringsvägar

äntligen börjar jag bli frisk men är fortfarande dålig.. :(
men målet är att bli frisk denna vecka!

Igår svepte en våg med motivation över mig och jag sveptes helt klart med!
Jag gjorde en "Everyday Work-Out" plan som jag ska göra två gånger varje dag, med övningar för varje muskel!
Plus att mina ätvanor ska ändras dramatiskt, så fort jag är hungrig eller sugen så är det frukt som gäller! Inget annat!

I England är det väldigt vanligt med efterrätt och det serveras efter varje måltid i princip och eftersom jag inte är ett fan av maten så äter jag nästan mer godsaker än mat och det är inte acceptabelt längre!
Helst inte när jag är sjuk och inte kan träna!

Så idag, även om jag inte är helt frisk än, testade jag min workout plan och den är grym måste jag säga! :D
Känns i hela kroppen, när jag är helt frisk fullföljer jag den helt med massa hoppande med hopprep :D.

Har sagt det förut, SOMMAREN 2011 är mitt år!

Nu ska jag strax kila iväg o hämta Mia, sen vänta in de andra innan det är middagsdags! Idag är det fisk som gäller och det är ju en superb början på mitt nya nyttiga liv!

Denna plan föddes ur nyttiga tankar, jag vill absolut inte sluta äta igen men jag är INTE nöjd med min kropp idag så då ska jag på riktigt kombinera nyttig mat med träning för en långsiktig period denna gång! Känns riktigt bra, nu vill jag bara bli helt frisk så jag kan träna som aldrig förr!! :D

Som tur är köper denna familj massor av frukt o bär jämt så dessa ska bli mina "treats" efter hårda träningspass! :D

Nu, iväg!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback