bildbomb.

Helt vanlig dag idag, lämna och hämta. Dock en massa kläder att tvätta men det gör inget för vädret är uselt idag.
Kommer en del bilder istället, inte så många dock men se och ENJOY.



 Ja, Elvis det är jag som pratar och mig du ser ;). Våran underbara hund när jag pratade med systrarna på Skype! Jag saknar dig MED! <3



 Katten här är en unik liten varelse. Hon låter som...ja jag vet inte vad! Hon bara skriker ibland. Och när den vill gosa sätten den ut klorna och lixom sträcker på tassarna, och det gör ONT. Och kläderna den tar sönder! Men rätt söt när den la sig till rätta i famnen idag när jag kollade Gossip Girl (översta bilden). Kallar den "den" för vet varken kön eller namn.. haha!

Hittar inte desto mer bilder.. Göra lite nytta kanske. Men som vad !?
Hämta barnen sen och göra mat.
Frances jobbar hela helgen så har barnen lördag och söndag också, så ska sitta och planera helgen ikväll och även för måndagen då vi inte hinner prata om det under helgen.
Ska försöka göra schema för hela nästa vecka så jag kan anmäla mig på lite aktiviteter så jag inte blir uttråkad!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback