hej vår!

Välkomnar våren med förberedelser för sommaren.
BEACH 2011-dt är mitt år.

Dagen började som vanligt med att lämna flickorna på varsitt håll, Lana bevisade än en gång vad en tvååring går för, och denna gång rejält. Men hon måste ju få avreagera sig lite ;). Väl i vagnen gick allt bra! Kändes bra när Mia kom med nya kompisar på skolgården och glatt sa "This is Sofia". Kul att hon pratar om mig :).

När Lana var lämnad på dagiset också åkte jag hem och klädde om till träningskläderna och åkte ut och joggade! Det var så uppfriskande och skönt, pressade mig själv till en svimattack nästan MEN jag är ju så otränad nu så det behövs. Är för omotiverad till massa övningar så nöjer mig med situps och armhävningar, och av dessa blir det en del av varje dag nu :) Äntligen är träningen igång!

Sen var jag och mötte Mia på skolan och det var så härligt när hon såg mig, hon log och sprang, helt plötsligt ville hon hålla hand också :), sen att hon inte alltid lyssnar så förlåts det genom såna här inviter :).

Vi målade naglarna och hon åt lite, sen satte vi oss i bilen för att för första gången köra själv till Lanas dagis. Jag hittade! Yes! Lana var fortfarande en trotsig tvååring men det gick an, såna dagar får man ta! Kan ju inte direkt låta henne springa på parkeringen som hon vill och vill hon inte hålla hand har jag inget annat val än att lyfta upp henne. Hon tycker säkert jag är jordens elakaste människa! Haha.
Jag var orolig för vägen hem, för på något vis kommer jag inte ihåg den vägen lika bra som ditvägen, men jag hittade jag allt gick bra.

Innan vi åkte till dagiset i morse hade jag o Lana en jättemysig stund när hon kryper upp i famnen och bara vill kramas och periodvis leka. Samma sak var det när vi kom hem på em, då får jag bekräftelsen på att man inte är hatad och det kan behöva efter såna raseriutbrott hon kan få!

Idag lagade jag maten och var en riktig hemmafru, puh!
Jag trivs bra här, vill bara träffa folk NU!

Nu är jag supertrött så ska slå igång Gossip Girl och sova så småningom.. tidiga mornar nuförtiden :).

 Måste köpa träningstoppar...

Stay tuned,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback