HELG

Efterlängtade helt! Har planerat helgen hela veckan och nu är den här! :)

Idag är det förresten två veckor sedan jag kom hit till North Baddesley, Southampton.

Morgondagen börjar med en slö, härlig morgon med dusch och frukost osv. Sedan blir dt en tripp till stan, det är ju fredag och min belöningsdag :). Primark står först på listan! Ska möta upp Allie också och finslipa planerna för helgen. Antar att det även blir lunch på stan.
Sen åker jag tillbaka och gör mig iordning och är Allie med på det så tänkte jag att vi skulle äta middag ute, sen ska vi möta upp en annan aupairtjej och ta några drinkar på stan, allt blir perfekt! :).

På lördag ska jag möta en annan aupairtjej, så tar mig in till stan när jag gjort mig iordning :). Lämnar nog pengarna hemma då, kan bli dyrt annars, haha. Tar med mig så vi kan fika/luncha eller whatever bara.
Jag har inga planer för lördagkväll än dock! Men ska nog smida ihop något med Allie :).

På söndag åker jag och Allie till Winchester över dagen och utforskar den gamla vackra staden. OBS! KOM IHÅG KAMERAN! Måste komma ihåg den under hela helgen!

AWESOME, längtar!
Att vänja sig vid långa, härliga, fria helger ska nog inte vara så svårt!

Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: Elin

jag för tusan kom ihåg kameran! :D som bloggare måste man ha med sig den vart man än går vet du ;D

Postat av: sofia

jag vet, och det har jag 99% av gångerna, problemet är att komma ihåg att ANVÄNDA den! :D

2011-03-17 @ 21:42:56
Postat av: Anonym

Okey Glöm inte att använda kameran då. Och givetvis ta med den.

2011-03-18 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback