massor av nya upplevelser

hej!

Oron för stressen imorse var ju helt onödig, den också. Måste sluta oroa mig så mycket!
Barnen vaknade av sig själva, right on time. Perfekt!
Gjorde frukost till Mia, sen gick jag upp till Lana när hon vaknade. Kände dock direkt att här har det gjorts nummer två! Måste vänja mig vid dom...det var inte så trevligt. Det var ett tag sen jag bytte blöjor.
Lana vaknade på strålande humör och studsade ner för trappan på rumpan och sjöng "shreddies", hennes favoritfrukost. Vi gjorde morgonsysslorna helt utan problem! Tydligen tycker inte Lana om att klä på sig men idag gick det finfint!

Fick ner Lana i vagnen och så gick vi iväg till Mias skola, det var rätt kallt ute i morse.
Sen hann vi i princip bara hem när Frances syster kom för att hålla mig sällskap till Lanas dagis (rättare sagt, se till att jag körde rätt). Till mycket nytta! Är fortfarande osäker på vägen.

När jag kom hem åkte jag till kemtvätten och hämtade kläder, det var jätteroligt att köra själv! :)

Sen städade jag undan efter barnen, gjorde lite frukost/lunch.
Nu har jag precis kommit in efter en timmes promenad i byn, bara för att orientera mig lite.
Det är rätt intressant att bara gå och kolla, ena huset är jätte modernt medans nästan ser ut som om det inte blivit rört på flera år.

Har även försökt ringa en av Frances vänners aupair men hon svarade inte. Får testa ikväll igen.
Vill verkligen träffa människor!

Imorgon kanske det blir en tur till gymmet, vi får se hur jag mår.






Stay tuned,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback