mitt liv i england

hej allesammans!

medans jag kommer ihåg det, kan någon föreslå någon bra sida där du kan göra om headers? gör ju helst i photoshop, men har ju inte det längre..

jo, england då, kom hit i torsdags, helt onödigt att oroa mig för resan, det gick ju som på räls, allt flöt på och jag hittade allt jag letade efter. åkte buss från heathrow till southampton, och det är lite skillnad på att åka buss här som i sverige! har du någonsin åkt buss i svergie där busschauffören ställer sig upp och presenterar sig och välkomnar alla, vilken stad man är i och även nästa stad vi stannar i? UNDER VARJE STOPP! det kallar jag service.
typiskt mig är det ju också att bli sjuk när jag ska resa, det känner ni väl till vid det här laget? och varför inte bli dundersjuk denna resa också?!?! uuh, vad trött jag är på min tajming!

idag har jag varit och kört i vänstertrafik, ALLT är ju tvärtom. manuell låda på det, varje gång jag skulle växla rörde jag i dörren, för att sen fatta att det var fel hand! det ända som är rätt är pedalerna! tur är ju det! till och med vindrutetorkarna går fel håll :D, haha. vi körde runt i byn här, jag vågade mig inte ut på de stora vägarna än. är jätteorolig för att köra där ute, och HUR ska jag minnas vägarna? imorgon ska vi ut och köra igen, förhoppningsvis vågar jag då!

någon helg ska jag ta mig till winchester, gud vilken mysig stad det verkade vara, bara genom bussfönstrerna. sådär som på film, allt var så gammalt.
det är så mkt jag vill se och göra, så ligger jag här sjuk!

men till veckan är jag nog frisk, kan jag så ska jag ta mig till LA Fitness och använda mitt 3dagars-testkort. Det är giltigt måndag till onsdag, då ska jag träna som attan! Och springa snabbt därifrån på ondag, så jag slipper övertalan om att skriva på ngt på en gång! Har ju lixom inte dom pengarna NU.

Det är så mycket nytt, så kan itne säga något om något egentligen. Allt måste få lägga sig och jag vill lära mig allt som jag ska jobba med. Sen är jag nog lugnare. Men känns som jag kommer kunna trivas som fisken i vattnet iaf :)


var tvungen att fota genom fönstret i winchester, blev förälskad i staden på en gång!

love and rockets,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lycka till då med jobbet.

2011-03-05 @ 16:58:06
Postat av: Elin

jag kan göra en header till dig och maila över den? :P

Postat av: sofia

jaaaa, elin :D, men skulle vilja ta lite bilder här kring, för det ska ju hänvisa till innehållet i bloggen vilket kommer vara mitt liv här :) så ska ja lite bilder så fort jag kan så återkommer jag :) tack!

2011-03-06 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback