NO! my do it.

Rubrikens ord ekar i mitt huvud, nog är dom självständiga de små liven.
Men alldeles helt underbara så samma gång.

 

Skulle du ärligt kunna vara arg på en sådan sötsak någon längre period?


Idag besökte jag Tesco! Jag förstår varför Frances handlar genom  hemleverans. Storhandla, eller bara handla där, för att orientera sig tar ju en kvart. Jag ska bara ha mjölk....ehm, var är mjölken? Där var den inte. Där kanske. Nehepp. Och på den vägen har du hittat massor av annat istället. Så "bara mjölken" blev en halvtimmas shoppande av helt onödiga saker. That's Tesco! Förmodligen kommer du ut ur affären utan mjölken också.

Annars var det en "vanlig" dag, om man kan kalla det så efter  att ha levt såhär i 3 dagar. Tog en "runda" på löpbandet idag istället eftersom vädret inte var så lockande idag, även om det blev bättre på eftermiddagen.
Hämtade Mia, sen Lana sen tvätta flickorna i badkaret, vilket inte alltid är det lättaste. Klart plaskandet är roligt, sen måste ju också håret och kroppen tvättas! Livet är inte rättvist.

Får se vad jag hittar på imorgon, har ända till fem på mig då att hitta på ngt så.. vi får se. Vädret får bestämma.

Är galet trött igen så gossip girl sen sova!

Stay tuned,

Kommentarer
Postat av: elin

nej, så söt! vilka fina lockar :D

Postat av: sofia

ja, det är helt galet hår! :)

2011-03-10 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback