shopping.

Jag har spenderat hela dagen fram till nu inne i stan med Allie, köpte en mysdräkt på HM för £12, tummen upp!
Vi drack massa kaffe och hade härliga pratstunder.
Vi köpte även en basketboll så nu ska vi bli proffs!
Eller inte kanske, men vi ska börja spela flera gånger i veckan, roligt och bra sätt att motionera! Vi ska försöka få ihop ett gäng :)
Vi börjar imorgon klockan 9.30! YEY!
Ganska less på mina promenader nu ändå..

Idag bokade vi bussbiljetterna inför nästa helgs Londonresa, det ska bli awesoomeeeee, längtar ihjäl mig!

Sen har vi även fler planer på Londonresor så det kommer bli great!

Hostan dödar mig nästan dock, men nu lever jag livet! Om det så ska ta död på mig, vilket det känns som ibland ^^. Äh, skitsamma.

Stay tuned.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback