världens bästa helg

denna helg var helt fantastisk.
jag ska berätta om varje dag,

fredag blev en dag som blev helt underbar, detta var den dag då jag och min pojkvän förlovade oss :) <3
jag är lycklig och det hela var fantastiskt !

lördag var vi massa folk hemma hos oss för att sedan gå till cuebar och sedan vidare till otten, dt var rätt dött när vi kom men det fylldes på under natten och dt blev precis lagom med folk, sådär att man slapp trängas men ändå var det livat.

vi dansade rumpan av oss ;D.
jag har dock kommit på att jag har värdelös .. öhm, vad hette dt martína? kondition va ? :D

på söndag var dt cool lugnt, pappa var förbi och sedan var elin här. annars väldigt lugn dag, behövdes efter lördagen :D

idag blir dt bolaget, vi ska göra mysmiddag och pusta ut efter helgen.

tack alla ni som gjorde min fest till en underbar kväll! love u !





Kommentarer
Postat av: carro

hehehe koordination kanske du menade :D kondition har du ju.



kul att du hade det kul<3 grattis igen till förlovningen :d<333333333

Postat av: fia

hahah, nej det var konditionen som var usel då :D

2010-02-10 @ 20:29:42
Postat av: Martina

Jaa, konditionen var ju inte den bästa :P

Jag skulle vilja komma ihåg vad det var du sa istället för kondition ;) haha

Men vadå egentligen?! Vi kom ju ifatt Johanna och fick köpa mat på jobbet ;D

2010-02-11 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback