den tjugoandra mars

hej allesammans.

måste börja med att säga att det är roligt att folk läser bloggen även om jag inte uppdaterar.
jag har varit usel på det ihelg, sorry! jag har jobbat natt hela helgen och har varit extremt trött under dagarna eftersom jag inte sovit mycket.
vi var i lördags på ikea och köpte ny tv-bänk! (Y)



vi är nöjda och ska idag åka och kika om vi hittar några hyllor till väggen ovanför. stort minus till ikea som inte hade mycket att välja på när det gäller hyllor! bara tavelhyllor, inga i samma storlek utan kant på hyllan!

idag ska vi tvätta, åka och handla och sen tänkte jag faktiskt gå igenom h*lvetesgarberoben, ursäka uttrycket men ni skulle förstå om ni såg den!
annars blir det lugn dag..

puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback