it's a secret

hej tanter o gubbar o tjejer o killar o friska o sjuka o ja... äh, svammel.

känns som jag lever i ingenting. gör inget särskilt, börjar få panik över att inkomsten är som bortblåst. jag som jobbat så hårt sen studenten och så pang bom tog det slut! saknar jobb, saknar JYSK framförallt! o alla underbara människor där.

tänk om man skulle gå och vinna en livstidssumma för hela livet. då skulle jag resa, jorden runt och testa allt som man antagligen aldrig kommer göra. tänk att pengar ska styra så mycket. och folk säger att pengar gör en inte lycklig! nog gör dom det allt! bara skitsnack.

ska ringa och surra med farmor tänkte jag, måste få ventilera om en sak som kommer strax, som jag inte klarar av själv. tacka vet man farmor som man alltid kan prata med, snart får jag träffa henne också! <3

idag har jag varit upp till loussa igen och gått med hunden (jag går, hunden springer), och det är så skönt. har börjat att vi går RAKT UPPÅT först, sen nedåt. shit, jag flåsar lika mycket som hunden alltså. måste träna på kondisen !

ska dona med lite papper till min kära syster strax, måste få det gjort och nu har jag faktiskt tid.
ja, jag vet, jag är arbetslös men för det är jag sällan hemma. bara ute o ränner. vilket liv! haha x)


the feelings are a secret,
and it will remain a secret
'cause it will never leed to
         anyting.

puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback